Stöd vår blogg:

Intimera - sexleksaker

onsdag 13 februari 2013

Duschen igår

Han skriver:
Igår kväll tog vi en dusch ihop. Älskar att duscha ihop med min älskling. Gillar att se hennes blöta kropp. Se hur vattnet rinner ner över brösten. Älskar att tvåla in hennes kropp och tvätta hennes hår.

Igår stod jag bakom henne under vattenstrålen, lät kuken glida lite lätt mellan hennes skinkor, och lät mina händer smeka över hennes sköna kropp. Jag nafsade henne lite i nacken och lät mina händer smeka mer och mer förföriskt.

Jag märkte hur hon blev kåtare och kåtare. Efter ett tag böjde hon sig framåt mot väggen och tryckte bak rumpan mot mig.
Jag behövde ingen betänketid, utan lät min kuk glida in i hennes sköna fitta bakifrån. Hon gillar att bli hårt knullad bakifrån i duschen, och jag gillar att göra det. Den här gången var jag lite hårdare mot henne. Jag höll hårt i hennes hår, ibland runt hennes hals, eller på hennes höfter samtidigt som jag knullade henne ursinnigt hårt bakifrån.
När jag kände att jag var på väg att komma drog jag ur kuken ur henne och beordrade henne att vända sig om och sätta sig ner. Jag sprutade henne skönt över ansiktet och brösten. Sen kysste jag henne. Älskar att kyssa henne efter att jag har sprutat över henne. Helst ska hon ha sugit kuk innan med.

1 kommentar:

  1. porrig text, mer sådant o läsarna kommer att trilla in (jag med däremot) ;)

    SvaraRadera